lördag 26 januari 2008

Korken upp, tack!


Då var det väl dags att uppdatera här då.
Sitter hos medsyster Wallman och har just korkat upp. Ikväll blir det inflyttningsfest hos en annan sköterska på jobbet, så vi ska dit innan det sen bär av på Rex. Får se hur det slutar denna kväll, sist jag var på Rex slutade natten med att jag sprang in spritt språngandes naken i vardagsrumsväggen hemma i lägenheten i jakt på en resorb. Min dåvarande rumskompis Elin väckte mig dagen därpå och frågade om jag hade ont någonstans...då fick det upp för mig vad jag hade lyckats med..så det kan gå. Får hoppas på att denna kväll blir bättre. Känns skönt att vara ledig en helg för en gång skull, känns som det var länge seda sist.

Dags att fylla på glaset, vi ses väl kanske ute i dimman ikväll!

1 kommentar:

Unknown sa...

Medsyster... måste få tacka för lördagskvällen, hade riktigt trevligt! Trodde att jag hade tränat färdigt denna vecka (3 matcher på 6 dagar), men då blir det 400 meters lopp mellan krogarna på lördagskvällen:) Tur det finns "rastplatser" mellan:)

/Hanna