tisdag 29 juli 2008

Nattjobb och omplanering

Sitter på jobbet och har snart avklarat min första av två nätter i veckan. Trodde natten skulle bli toklugn som kvällspersonalen sa, men nog har jag alltid haft saker att göra mest hela natten. Inga akuta grejor men pyssel hela tiden nästan.

Verkar bli lika fint väder som det varit hela helgen och igår. Tog Wallman, filten och picknickväskan med mig igår och begav mig till Nydalabadet för att lapa lite sol. Så det blev 3 timmars sittande i solen innan det bar hem för att lämna grejorna.
Sen blev det en promenad ner till stan för att boka om min hemresa från asien. Har blivit lite ändrade planer till min glädje ;P
Jan kommer nämligen ner till Hong Kong och är med mig de sista två veckorna av resan, sen 8 januari bär flyget hem till sverige. Så det känns hur kul som helst, en riktig love weekend, en låång sådan ;P

Nu ska jag gå och torka gubbröv.
Hej hopp, snart hemgång!

Grattis kaktusJennie som fick en flicka igår!! Fruktat söt liten tös´:P

Inga kommentarer: