onsdag 6 augusti 2008

Snart..

...kommer mina pojkar hem till umeå igen, som jag längtar!!
Fram till dess gäller jobb jobb och jobb ;P Sitter nu på jobbet och betar av min andra och två nätter. Är ledig torsdag för att sen jobba nätter hela kommande helg.
Har varit mycket på jobbet nu på sistone, dock ändå kul! Det är som roligast då man har nåt att göra och det händer lite saker.

Imorgon väntar en promenad med Hanna, sen blir det iksu igen, blir lite sporadisk träning då jag jobbat så konstigt och mycket så nu ska jag försöka få ordning på det. Inte för att man är speciellt stillasittan på jobbet men nu behövs lite muskler så man orkar bära runt på packningen i 13 veckor i asien. Snart bär det iväg, håller på att lägga sista schemat nu innan jag åker, så det känns som det börjar närma sig.

Nu ska jag gå och lösa av extravaket en sväng så hon får fika. Sen får vi väl se vad jag hittar på, är lugnt hittills med mina patienter.

På återseende.

Inga kommentarer: