fredag 22 augusti 2008

Kort och gott..

..Äntligen helg! Kan just nu inte känna nåt annat. Sov dåligt efter min jobbarnatt i måndags och sen har jag varit som en disktrasa hela veckan. Jobbade på medicin 5 igårkväll och idag på dan. Har känt både idag och igår att nu vill jag bara hem hem och hem, och det beror inte på medicin 5 utan att jag kän mig trött och sliten.

Small 2 timmar på soffan då jag kom hem från jobbet i eftermiddag, vaknade med rejält senadrag i vaderna eftersom jag glömt att ta av mig mina (faktiskt snygga, randiga) stödstrumpor, ohh aj! Middagen stod även på bordet då jag vaknade.
Kände mig som 90 + då jag med den grymmaste träningsvärken i ben, vader och häck, skulle försöka kravla mig ur soffan som jag legat och drägglat i.. God middag må jag säga! Det gjorde Jan bra må jag lova! Efter maten blev det en välbehövd dusch och sen bar det ner till stan för att hyra en film och köpa lite tilltugg. Vart en Irene Huss-film, riktigt bra.

Nu väntar sängen faktiskt, känner mig trött trots 2 timmars drägglande på soffhalmen i eftermiddag.

Imorgon väntar personalfest med medicin 1´s fruntimmer + nattLars. kommer bli en riktigt trevlig tillställning där hos Annika på Tomtebo. Singstar, en box vin, enchiladas och en studsmatta, vad mer kan man begöra för en lyckad kväll? Sen väntar Rex dansgolv för uppmötning av resterande från jobbet som inte kommer till våran fest.

Återkommer med bilder och skvaller på söndag!

Hej svejs i lingonskogen!

Inga kommentarer: