söndag 31 augusti 2008

Lite sthlmsbilder

När jag lika var inne på det här med sthlm så kan jag lika gärna lägga ut lite bilder från den resan (om jag inte gjort det tidigare, minnet..) Här kommer några stycken. Resan gjorde vi sista helgen i juni så det är ett tag sen nu, men bättre sent än aldrig.


Kajsa-knas och Hanna B gör sig iordning för kvällens festligheter..


Fick mig en bild på EM-studion i kungsträdgården...detta efter en liten (lååång och vilsen!!!) tur på egen hand..här kan jag säga hade jag sjukt ont i händerna efter att ha burit tunga shopping/systempåsar en hel dag på stan (totalt vilsen och borttappad från de andra tjejerna!)


..visste inte vart jag riktigt var där ett tag...men jag hamnade iaf vid slottet...så jag passade på att ta en riktig turistbild ;P

Efter att ha gått förbi (helt vilsen) Tullhus 1, Tullhus 2 och Tullhus 3 kom jag fram till något som liknade ett modellfartyg..passade även på där att leka lite turistpaparazzi..


Carro och Kajsa på grönan.


Fröken Ballman käkar lunch på stan en av shoppingdagarna.

Tog en paus från karusellerna och åt oss lite mat och tog oss en öl/cider. Här på bilden Hanna och Carro, vilka pinglor va? ;P
Nu är det nattinatti.

Inga kommentarer: