tisdag 19 augusti 2008

ÄNTLÌGEN!

Nu är livet frid och fröjd igen. Mina favvograbbar är hemma igen och desutom har vi efter 2 månades väntetid fått internet här i nya lägenheten! ÄNTLIGEN!! (som gert fylking skulle sagt)

har just jobbat natt så nu ska jag hoppa i duschen en sväng innan jag ska krypa ner i sängen för att sova en stund. Måste upp och kolla os kl 13.10 så det blir bara någon timmes sömn. Sen kommer Anna B och Niklas hit till Umeå, så då ska jag med och spana in deras nya lägenhet på ålid! Sen är det klippning kl 17,00 på iksu och därefter gympass, så dagen är fullspäckad med saker att göra. Sen kommer min kära lillasyster från Luleå på besök med hennes kompis över natten. Trevligt värre, hinner man se henne en gång till innan det bär av till asien.

Nu väntar duschen.

Klart slut!

Inga kommentarer: