måndag 25 augusti 2008

Bingo

Självklart så glömde jag kameran hemma hos Hanna då det i lördags bar av på medicin 1- party hos Annika. Så jag har än så länge inga bilder att lägga ut. Ska kila över till Hanna och ta USB-minnet med mig så jag får hennes bilder. Till dess får vi klara oss med bara text.

Kvällen var otroligt trevlig, god mat, vin, efterrätt och framförallt gott sällskap..och singstar! ;P Jag och Pernilla delade nästan på en hel vinbox plus att vi drack avec och sånt samt en cider eller två ute på krogen. Så det var en blöt kväll helt enkelt. Sån tur var stack min kära sambo ett stort glas vatten med två Resorb i handen på mig (sittandes i badkaret, enbart engelsktalande) när jag drullade hem (balkongvägen!) där vid 2 tiden. Mådde oförskämt bra igår faktiskt.

Vart en lugn kväll, tog en promenad tillsammans med Hanna till Annika för att hämta våra cyklar och sen så hyrde vi en usel (p)rulle ;P och åt chips och dipp tillsammmans med våra sambos. Slappt värre.

har jobbar idag, lugn och skön dag. Har säkert därför glömt en massa saker, skulle inte förvåna mig.
Imorgon är det temadag i skeppsvik hela dagen, hoppas på en rolig dag och inte bara sitta och lyssna och ha massa gruppövningar, var inte peppad för det.

Nu väntar lite käk och sen skall jag ut och valla hunden innan det blir gymet på iksu. Snart bär 5 ut på äventyr så nu är det styrke som gäller fram till dess. Tror dock jag ska försöka få Wallman med mig och tomjucka lite på Afrodance i veckan, var väldigt länge sen sist.

Mat för hela slanten. På återseende.

Inga kommentarer: