tisdag 10 juni 2008

Flytten nära!!

Äntligen äntligen äntligen, nu är det int långt ifrån utflytten från denna jävulska lägenhet. Nu de senaste månaderna har jag bara velat flytta här ifrån och i veckan blir det äntligen verklighet.
De förra hyresgästerna som bodde i lägenheten dit vi ska flytta är redan ute så vi ska få ta över den tidigare, vilket känns hur skönt som helst! Detta funkar ju inte alls som vi har det nu, hu jeda mig!

Fick en sprillans ny mobil igår då jag skulle hämta ut min gamla från rep, så det känns också bra. Blir nog att köpa en iphone i asien till hösten iaf. beroende på om de funkar här i sverige.

Nu väntar lite "frukost", har vaknat för en stund sen efter mitt nattsovande. Så nu tänkte jag käka lite och sen chilla en stund innan det blir att åka iväg till jobbet för en andra natt. Sen är jag iaf ledig onsd och torsd = flyttdagar!

Sen är det 3 nätter ihelgen kvar innan semestern, nedräkningen pågår!!

Regn och rusk ute! Och så missar jag Sveriges match ikväll i EM! Och så saknar jag min Jan! Kunde ju kännas bättre men snart flyttar vi och det är huvudsaken, sen får det regna hur mycket de vill!

Mat mat mat!

Lycka till på matchen kväll, älskling! ;) Håller tummarna, hårt!

Inga kommentarer: