måndag 23 juni 2008

Åter i land

Hallå där! Nu är midsommarhelgen förbi och jag är åter på land. Midsommarhelgen tillbringades ute i Luleå skärgård tillsammans med min bror och hans dotter Clara, samt ett par kompisar till min bror och deras barn. Mycket trevlig och framförallt avkopplande helg!

Midsommaraftonen låg vi på Likskär som är Luleå segelsällskapets ö. Där drack vi lite öl och vin och sjöng snabbsvisor och åt god mat. Trevlig tillställning med trevligt sällskap!
Sen har vi varit runt på öar som Junkön, Kallaxön och Klubbviken, för att sedan idag avsluta i Luleå hamn, där jag sa skepp o´hoy och lämnade skutan.

Så nu är jag åter hos min älskade janbanan. Ska till mamma och hämta Sigge och min "resväska" på en stund. Åker tillbaka hem till Umeå imorgon eller onsdag för att sedan torsdag åka till sthlm med brudarna från jobbet. En helg kantad med öl/uteservering, shopping, party och gröna lund, som jag längtar!!

Kommer lägga ut bilder från helgens båttripp, men jag måste först hämta kamerakabeln hos mamma. Bio ikväll eventuellt.

På återseende. Nu ska jag hoppa på en sovande jan och pussa han blöt ;P

Skepp o´hoy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som om ni kommer att få det fantastiskt trevligt i Sthlm. Hopppas att det blir bra väder. Kram