torsdag 19 juni 2008

Rätt åt er Sverige!

Rätt åt er Sverige! Efter dagens förlust så skäms man nästan för att tillhöra det här landet, pinsamt dålig match! Det dom dock är jävulskt bra på är att ramla (FILMA!!!) så fort någon motståndare så gott som tar i dom..varför inte spela bra fotboll istället för att försöka vinna pris för bästa kullerbytta! Ljungberg ligger nog bra till på rankingen över bästa fall, han gör ju inget annat på plan än att kasta runt sig! Vuxna karlar! Heja Ryssland, idag förtjänade ni verkligen att gå vidare till kvarten, bara att lyfta på hatten och gratta till segern!

Ja, över till nåt minst lika trevlig..hm. Då satt man och ugglade då hemma hos mamma i skogen, fy tusan! Har bott hos Jan tills i eftermiddag då det bar av till mamma borta i skogen. Bestämde mig snabbt för att följa med min bror och Cara (hans dotter) ut och båta i Luleå skärgård nu under midsommarhelgen. Så imorgonkväll bär det av, hemresan blir med bil från Luleå antingen på söndag (min födelsedag ;P) eller måndag, vet ej vilken dag ännu, men det kvittar för jag har slutat fylla år!

Imorgon på dagen blir det att umgås med Jan, för sen är jag ju borta till troligen måndag och sen åker jag hem till Umeå på tisdag för att tvätta upp alla handdukar och sängkläder. Sen har vi även planerat att ha en planerarkväll med oss tjejer som ska till sthlm på torsdag nästa vecka. Ska bli en riktigt höjdarhelg med uteservering, öl, gröna lund och shopping! Kan inte önska mig något annat just nu (förutom Jans sällskap!)!

Imorgon blir det iaf in till stan för att köpa metmask och lite vin, man kan ju inte vara nykter en midsommar, vad annars ska man dricka till sillen?..om inte alkohol? ;P Har ju inte hunnit ta mig någon semester-öl ännu så det får väl bli en semester-bag-in-box!! Låter bättre i mina öron än EN semester-öl :D
Nu väntar en 90´s, stenhård säng utan Jans sällskap, vad mindre kan man önska sig just nu? Dessutom håller Sigge på att klia ihjäl sig på nätterna. Skall till veterinären nästa vecka för att göra allergiutredning, hade samma klåda på kroppen förra sommaren och gick då på kortisontabletter. Men nu är det färdigkliat för stackaren, så på onsdag blir det allergiutredning för hela semesterpengen! Fortsätter han klia såhär har jag snart en nakenhund..



God natt!

Inga kommentarer: