tisdag 19 februari 2008

Dygnvild och luktar apa

Då var det måndag då, höll jag på att säga. Har jobbat nu två nätter så jag har dålig koll på det där med datum och veckodagar.

Har inte hänt så speciellt mycket sedan i lördags. Söndag var ju en lugn dag och kväll. For och jobbade natt, en lång sådan. Sen efter den har jag jobbat ytterligare en natt som jag vakade av idag. Har precis varit på iksu och kört ett step muskel-pass. Mer än så har jag inte åstadkommit. Eller jo, hant med en promenix med Hanna då jag vaknade. Nu sitter man i soffan framför tvn och luktar apa med en tom skål chokladpudding framför mig, halvt illamående.

Nu väntar en dusch, sen är det sängen som gäller. Är ledig nu tills på fredag, så imorgon blir det lunchpass med aerobic dance och sen en shoppingtur med Lisa. Skulle vara kul att hitta sig nåt nytt att ha på sig på medicinfesten på fredag. Sen väntar ett besök på Stadium för att reklamera mina foppatofflor som gått sönder, bad bad!

Snart är det fredag, halleluja, blir nog en tvådagarshelg med Hanna ihelgen. Jan åker hem till Piteå och Malin var påväg hem, men hon stannar tack o lov hemma med mig så jag inte behöver känna mig lika ensam som ihelgen som var :D

Stor applåd till Johan som gjorde nåt grymt idag, hade jag aldrig vågat! Kung!! Lycka till, håller alla tummar jag kan! :D

Inga kommentarer: