torsdag 28 februari 2008

Nattjobb och hundkräk

Har varit en lugn natt på jobbet inatt, kvällen började med att Zarah kom och sa att vi skulle beställa pizza till inatt för det vae Evelinas sista dag. Så vi ringde till Happy Pizza som körde ut dem åt oss. Käkade och sen har det inte hänt så mycket under natten. Har fått dela ut nån sömntablett sen har vi legat och sett lite film och surrat med några kollegor som kom förbi.


Min hals gör ont, låg hela dagen igår hemma i soffan innan jobbet för att inte bli sjuk. Så jag hoppas jag kan stå ut två nätter till och att halsontet ger med sig.


Var väldigt trött imorse då jag kom hem så jag såg verkligen fram emot att få sova hårt och länge..vaknade dock redan 14.30 av att Sigge kräks i sängen..det var den sömnen..så nu är det enbart degning framför tvn som gäller. Snart är det dags för middag, idag är det ärtsoppa och pannkakor som står på schemat. Gött! Sen väntar mer jobb!


Grillning på lördag, ser redan fram emot det.

Imorgon åker dock Janne och Sigge hem till Piteå och blir där till nästa söndag så det blir bara jag och Mallanballan kvar här i läggan, hur ska vi klara oss? ;D


Hej hopp, nu ska jag slöa lite innan middagslagningen.

Liten med naggande god. Här har vi Sigge-cirkushund i bokhyllan.

Inga kommentarer: