tisdag 26 februari 2008

Trött, fet och taxöron?

...eftermiddagen slutade med en liten lur på soffan i väntan på att middagen skulle bli klar. Sen vart det en tur på iksu med lisa, punch out stod på dagens schema! Redan före kände jag mig sliten i kroppen sedan gårdagens fysgympa, så jag anade hur detta pass skulle arta sig. Sparkades och slogs halvhjärtat tills 10 min från slutet, då vart jag sur och sa att nu går vi till gymmet, kände att jag orkade ingenting och då är det ingen idé. Orkade heller inte hålla på att bråka med den stora mitsen som jag inte visste hur jag skulle hålla när lisa sparkade. Istället vart det lite stretching i gymmet och därefter fika. Det var en stor skara människor som hade samlats för att avnjuta mitt och henkes hemmabakade fika. Kom ganska sent så folke började röra på sig efter ett tag. Tror de flesta åt så de storknade, vissa fick till och med med dig en doggybag hem. Gott var det då måste jag erkänna, det var nästan värd all möda från idag. Känner nu att det är tur man fått träna idag, för vart skulle annars fikat vägen om inte innanför träningsbrallorna ;P
Nu väntar sängen, känner mig helt uppstoppad av alla långpannerutor och filbullar. Först en dusch. Nattjobb väntar imorgon, sen blir det premiärgrillning, vin och utgång på Rex på lördag.


Det är väl nåt i den här stilen man börjar känna sig snart när 30-snåret börjar nalkas...bilring, håriga ben...och taxöron.. :D

Sov gott!

Inga kommentarer: