måndag 11 februari 2008

Sega måndag

Då var det måndag då, känner mig helt dygnvild efter mina 4 nätter på jobbet. Var väl hemma så där strax före 8 imorse, kastade mig i säng och vaknade av klockan vid 15-tiden. Kände mig mer död än levande men bestämde mig iaf för att ta mig till iksu och afrodancepasset, alltid kul med lite tomjuck så där på eftermiddagen :D

Sen har man inte gjort många knop, blir en tidig kväll ikväll, har kurs imorgon på ktc där vi ska träna teamwork i stressade och akuta situationer tillsammans med läkarna. Riktigt kul faktiskt var det förra veckan.

Ska vila upp mig rejält nu och tagga till lördags inflyttningsfest hos lisa, har hört att det blir tokmycket folk. Mest av allt ser jag fram emot henkes, peters o tobbes tequilameter...något om ska filmas och väl dockumenteras...film kommer ut här så småningom!

Nu återstår en dusch, därefter är det sängen tills klockan ringer, känner redan hur trött jag kommer vara imorgonbitti. Men sen är jag iaf ledig till fredagkväll då jag går ut natt igen.

Sov gott!

Inga kommentarer: