torsdag 15 maj 2008

Bak och promenaddag

Idag är det veckans enda lediga dag..dvs jag kommer att jobba hela helgen,,igen! Men sen ledig 3 helger på rad!

Vart en välbehövlig sovmorgon imorse. Har jobbar dag nu i veckan vilket har inneburit att jag klivit upp kl 05. Så det var grymt skönt att få sova ut idag.


Vart en grötfrukost som vanligt innan det bar ut på promenad med Sigge drygt 1½ timme. Hant nästan hem innan det började snöa ute, helt sjukt..vad har hänt med vädret? Vart tog all värme vägen? För några veckor sedan var det hur varmt och skönt som helst.

Efter promenixen vart det bak i stora lass. Har precis tagit kakan ur ugnen. Gör samma goda chokladkaka med chokladkräm som jag gjorde på valborg då Hanna och Jonas var här och åt. Gött!

Polishögskolan har öppet hus på lördag så imorgonkväll kommer Jannes pappa med fru hit och sover för att följa med på skolan och titta på lördag. Tänkte att då måste man ju ha något att bjuda på. Själv jobbar jag som sagt så det blir inget öppet hus för mig inte.


Bokade förresten flyg till sthlm 26-29 juni. Jag, Carro, Kajsa och Hanna från jobbet ska ner och svira..gå på grönan och sitta ute och dricka öl på uteservering! Vilken helg det kommer bli! :P


Nu väntar en långprommis med sigge och jan. Blir en vilodag idag, känner att min kropp är mör sen gårdagens träningspass.


Skepp o´hoj!

Inga kommentarer: