lördag 3 maj 2008

Slasktratt!

Otroligt pigg är man idag, trots att det vart lite mycket igår! Riktigt trevlig kväll..spontant är alltid roligast!

Annat vart det för Pelleplutt som fick gå hem efter shotten jag bjöd han på i baren, haha vilken vekling! Det tar väl sig så småningom för han också när han börjar komma upp i min ålder ;P Gammal och grå som man börjar bli!
Knallade hem tillsammans med Mallan och kom på efter vägen att jag var sjukt sugen på spagetti och köttfärssås..så det vart att käka det när jag kom hem. Hade köttfärssås i frysen som jag värmde upp och så kokade jag pasta.,..mycket pasta...hittade hälften av det i slasken imorse..förhoppningsvis så åt jag inte därifrån denna gång...en annan gång då jag var sjukt hungrig och hade kokat spagetti så råkade jag hälla ut allt i slasken då jag skulle hälla ut vattnet...så då vart slasken tallrik...tillsammans med pastan fick jag sallad som hade legat där i 2 dar och grott....mums...! :-/ Tur man inte har bacillskräck!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen väntar en prommis till jobbet i den strålande solen. Har lovat att boka in G-salen (telemetriövervakningen) till grabbarna grus från gårdagen..för de skulle festa ikväll occkså och han kanske behöva lite hjärtövervakning om det blir lika hårt som igår, haha! Kör hårt grabbar så ses vi ikväll på G !! ;D

Hejhopp!


Inga kommentarer: