tisdag 20 maj 2008

Premiäråk!

Blev inte av nå skrivande här under gårdagen. Dagen till ära fick jag jobba med fru Backman, och den bjöd på en massa tomjuckande och tokigheter, riktigt roligt men lite körig dag. Efter jobbet blev dethem och käka och en stunds vila på soffan. Därefter fick jag och Hanna skjuts till Kajsa på väst på stan. Där ifrån tog vi oss en (minst) 10 kilometerspromenad runt hälsostigen. Riktigt skönt. Vart ett stop på Mc Donalds på strömpilen för att köpa oss en stor isvatten, efter det kände man sig som en ny människa och kunde knalla vidare.

Slocknade på sängen efter att jag kommit hem och ätit lite kvällsfika. Har sovit som en stock hela natten och vaknade inte förrän 11.30 imorse.

Nu har jag varit ute på en promenix med Sigge. Så nu väntar jag bara på att klockan ska slå 13 så jag och Jan får gå till hyresvärden och diskutera tapeter. Får vi se hur detta går.

Sen väntar en cykeltur ner till stan. Tänkte cykla ner dit och sen ta en långprommis där. Är så less på att gå samma rundor dag in och dag ut. Tänkte att Sigge skulle få premiäråka i cykelkorgen för iår. Får vi se hur det går..förra våren kände jag hur det började lukta kräk efter en stund, då hade rackarn kräkts i cykelkorgen! Gött! Men resten av gångerna gick bra. Han gillar att sitta där och titta i fartvinden. Hoppas dock på ett bättre premiäråk iår!

Klart slut!

Inga kommentarer: