torsdag 22 maj 2008

Full rulle

Sitter på jobbet och kollar på klockan, inte länge kvar nu innan man får ta sitt pack och cykla hem. Hade en del pyssel från kvällskvisten men sen har det varit lugnt.

Dagen idag började med en rejäl sovmorgon...trodde jag..men ack! Vaknade av stök från en av de andra hemmavarande i lägenheten. Så då var det kört. När min andra hälft kom hem från skolan tog vi oss en tur till iksu där vi körde ett rejält och effektivt bröstpass...vilket jag känner nu i rattarna, aj satan! (kommer dock vara värre imorgon!) Sen vart det hem och vända en snabbis innan det bar av på 10 km prommis med Sigge och Ballman. En riktigt skön prommis i den varma solen som avslutades med ett siggebad vid öbacka. Sen blev det pannkaksmellis hos Hanna. Gött!

For hem, duschade och gjorde mig klar..sen stod guldvolvon alá Wallman/Nordin utanför för en färd ner till stan. Där blev det kinamat för mig och Jan och det ovannämda radarparet! Tre små rätter med liiis blev dagens middag! Vilket påhitt sådär onsdagen till ära.

Hem och vända sen till jobbet. Och här sitter vi och tittar ut över den fina utsikten från 9:onde våningen här på universitetssjukhuset. Vädret är toppen och man ser ut över hela stan! Snart blir det att rejsa hem på bättan för att sova några timmar innan man sen är tillbaka hit för att jobba en andra och sista natt.

Hoj hoj!

Inga kommentarer: