fredag 23 maj 2008

Snart avvak

Då satt man på jobbet då (och luktar gammpundare!!) igen. Sista natten innan det blir 4 dagarsledighet. Natten har än så länge varit ganska bra. Min medsyster hade massa att stå i från början av kvällen men som löste sig såsmåning om med lite teamwork!
Tog just emot en etyliker som var lite väl överförfriskad så just nu har jag dennes lukt överallt känns det som...

Om någon timme då det nalkas hemgång blir det hem och sova några timmar sen blir det bussen norrut till Piteå. Måste till min bror och stöka bland mitt kvarlämnade bohag för att se vad som ska med nu när vi flyttar in i våran 3a, 1 Juli. Sen blir det bara att ta det lugn och umgås med familj. Måste väl ta mig en vända ner till stan för att se om jag hittar något fint för prsentkortet jag fick i examenspresent för ett år sen på Sivs Ur och Guld. Måste passa på då man väl är upp..

Nu väntar en kopp varm choklad!

Tjipp!

Inga kommentarer: