måndag 17 mars 2008

Asien, here I come!


Då var asienresan bokad, flyger till Hong kong 2 Oktober och landar i Sverige igen 15 Januari -09. Allt är nu bokat och klart, nu är det bara den eviga väntan och längtan kvar..


Kommer bli riktigt riktigt kul, måste ju göra något spännande innan man blir gammal och fryser fast med ungar, hus och hela kittet. Blir nästan lite rädd då jag tänker på det. Nä det känns kul att göra något sånt här medan man är ung och grön, för sen är det väl kört? Har ju en utbildning och jobb att luta mig tillbaka på så då är det kul att fara ut och resa med kompisar, för sen ska man väl jobba häcken av sig hela livet ända till pension, bara 41 år kvar till dess ;P


Nu ska jag vila en stund, sen väntar middagslagning och nattjobb. Hoppas på en bra natt utan dödsfall och alltför många jourfall.


Tjipp tjopp

1 kommentar:

J sa...

Åhh så roligt att fara ut och resa :) Det vill jag med.. Fara och se mkt! Du kommer hem en dag före jag är färdig syrra :P Spännande :)