måndag 17 mars 2008

Åter måndag

Då var det en ny vecka då. Skrev inget igår för det var en sjukt seg dag. Lördagkvällen var väldigt trevlig till vi kom ut på Olles, hjälp vilket tragiskt ställe!! Var där i 10 minuter innan vi hämtade ut jackorna och begav oss till max för att äta innan det blev taxi hem.

Gårdagen var en mindre rolig dag, helt sjukt vad seg jag var. Hade planerat in med några kompisar att vi skulle gå och fika på Skogis kl 14 och därefter skulle jag med några andra och se Iksu-Dalens innebandymatch, men både jag och jan small på sängen där vid lunchtid och vaknade inte förrän 15.30 och då hade matchen redan pågått en halvtimme. Sen vart det iaf lite matbrödsbak och sen kom Sofia fårn jobbet förvi och fikade nybakta bröd och såg lite tv.

Nu väntar lite iordningsställande, måste göra något åt min morgonfrilla (som ser ut som ett kråkbo) och ta på mig ansiktet, sen bär det ner till stan. Skall luncha med Anna och Melissa och därefter skall vi bege oss tyill Killroy för att boka biljett hem från asien. Blir en flexibel sådan eftersom vi inte nu vet när vi vill hem. Men vi beger oss till Hong kong den 2 Oktober iaf, och sen blir hemresan senast 17 januari nån gång.

Nu ska jag hoppa i duschen, malin ligger hemma i magsjuka så jag ska försöka hålla mig borta från huset här så mycket som det bara går. Nu väntar iaf 3 nätters nattjobb, sen är jag ledig torsd-tisd så då blir det att åka till piteå och hälsa på.

hej hopp!

Inga kommentarer: