torsdag 20 mars 2008

In p-town

Då har man landat här i piteå igen då efter en ganska lång natt och dag. Jobbade inatt och blev imorse kvar på jobbet till kl 9 eftersom en sköterska blivit sjuk så jag täckte upp tills en annan utringd kom. Kände mig hur speedy gonzales där på morgonkvisten. Tog 9.15-bussen hem från jobbet, packade ihop mina sista saker, tog med hund och karl och satt mig på bussen mot Piteå. En proppfull buss! Väl "hemma" i piteå blev det en liten tur på Sunes sunkiga gatukök eftersom jag inte ätit något sedan 5 imorse, sen vart det hem till jannes pappa i Öjebyn..hant inte mer än in genom dörren så slocknade jag 3 timmar på soffan, underbart!


Sen väntade middag tillsammans med Jannes systrar och krille samt cirkusartisten Carl och lille William, vilka charmtroll!


Sitter nu hemma hos mamsen och ugglar lite, är här oc lånar bilen. Imorgon blir det att måla påskägg med Carl, tänkte överraska mamma åsa o pappa krille med ett påskris fyllt med egemålade påskägg från honom. Alltid kul med lite pyssel, alldeles för sällan man gör sånt.


Nu ska jag köra tillbaka till Jan, ska sova där under min piteåvistelse. Känner redan av nästäppan efter mammas kattskrällen!! Är dödstrött så jag ska skynda mig tillbaka.


Hej hopp!


Ska publicera en grymt het bild av syster Hanna från inatt på jobbet. Har den på mobilen men får det inte att funka med överföringen här på mammas dator. Grymt het bild iaf! ;D Återkommer med den då jag kommit hem till Umeå till veckan.


Klart slut!


Här snackar vi killen som bokstavligen är skittrött..nåt i den stilen känner jag mig som just nu, men jag skulle snarare kalla mig för sjukt trött.

Inga kommentarer: