torsdag 27 mars 2008

Inte många knop idag

Nej idag har man inte gjort många knop..låg och drog mig i sängen till strax före 12, sen vart det lunch och iordningsställande till jobbet. Var ensam sköterska ikväll på jobbet, jobbade med Ullis och Anna så jag kunde inte haft bättre medarbetare. Nu halvligger jag som en valross i soffan och ser när Jan spelar xbox..han är verkligen i en helt annan värld, helt okontaktbar.. :D Helt otrooligt!


Fick sms igår av Anton från min gamla klass, han håller på att dra ihop en återträff med sköterkeklassen så 7 juni blir det nåt ståhej med en hel drös tokiga sjuksyrror. Det är snart 1 år sedan vi gick ut, tiden går så sjukt fort. Nu väntar man bara på att det nya löneavtalet ska bli klart så man får sig lite mer i lön, för det är vi om nån värda..


Duschen och sängen. Jobb imorgon, sen ledig lördag..då blir det mest troligt att hänga med Sofia från jobbet..om hon hade städat sin lgh vill säga, annars fick jag inte komma :D Tog på mig en extratur på söndag, det blir bra med $$$ till asienresan.,.


Good night!

Inga kommentarer: