fredag 28 mars 2008

Let´s dancefinal-häng alá Lisa & Anna


Ikväll blir det soff,- och tv-häng hos Lisa framför finalen av Let´s dance! Kvällen till ära bjuder på morötter, dipp och salta pinnar. Ska bara försöka kurera min mage..känner mig just nu som ett uppåner vänt ånglok, tut tut..!


Försöker övertala tarmjens att komma över till våran avdelning och jobba istället för på 5an, känns som vi har roligare åkommor än tarmar och bukspottkörtlar.. ;D Dock utan resultat..


Västerbottens läns landsting har innebandycup 18-19 april så på måndag blir det att tjuvträna inför dagen med stort D! Jag suger ju verkligen i innebandy, men jag tänkte att jag kan stå där bak och kötta motståndarnas forwards och sen hoppas på att vi har en bra målis som tar alla straffar vi får mot oss..och sen hoppas på att dommaren glömt sina kort hemma!


Nu ska jag försöka få i mig något att äta till middag, sen är det dags att knata över till Lisa.


Imorgonkväll blir det häng hos Sofia på Haga, får väl se om hon har städat ;P


Hej svejs!

Inga kommentarer: