torsdag 27 mars 2008

Grymt onödigt vetande

Här är en massa dravvel och onödigt vetande.. visar bara hur lite jag haft att göra nu på förmiddagen. Ligger fortfarande nedbäddad i sängen framför tvn med datorn i knät..i väntan på frunch och jobbet. Har redan hunnit kolla igenom alla websidor jag brukar hänga på så trillade jag över detta skit och tänkte att jag måste ju fördriva tiden med nåt här i min ensamhet framtills det är dags att göra sig klar till jobbet. Så läs eller skit i det..Nu väntar frunch och jobbet! ;P

1. Hur gammal är du om fem år? 28 år påväg mot 29, Hjälp..!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ja det beror på vem jag jobbar kväll med, tror det var Ullis och nån vikarie från bemanningen..

3. Hur lång är du? 171 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Såg Helgonet (på VHS!!) med Jan ihelgen då vi var hemma i Piteå...kult!

5. Vem ringde du senast? Janbanan

6. Vem ringde dig senast? Janbanan

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Det var en bild på Jan som transa där det stod "I say no more :P" (Vet inte vad polisstudenter sysselsätter sig med på skolan nu för tiden...?)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Inget utav de helst, förr skickade man väl 100 sms/dag men nu är jag spyless allt sånt. Föredrar att träffas öga mot öga ist.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda men omgifta på varsitt håll

10. När såg du senast din mamma? I söndags innan jag for hem till Umeå då jag lämnade igen hennes bil som jag lånat under Piteåvistelsen.


11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? Kl 10.05 ringde väckaren, sen en minut senare ringde Jans syster och surrade en stund :P

13. Vilken är din favoritjulsång? Alla som inte dansar är våldtäktsmän, haha nej herre gud. Ingen aning..

14. Vilken är din favoritplats? Just nu så är sängen väldigt skön, men annars är det väl på någon solig plats någon stans. I Jans armar är inte heller så dumt :D

15. Vilken plats föredrar du minst? Utedasset under bussutflykten i Tunisien, fyy tusan,..det dasset är obeskrivligt, tänk er den värsta mardrömmen ni drömt och så gångra den med 126.000 !!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i Umeå jobbandes med någonting inom anestesi/akut/IVA..

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Drömde ofta om en folkvagnsbubbla som körde omkring utan chaufför..hjälp!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mmsét jag fick av Jan som transa..

19. Hur stor är din säng? Vilken utav dom?

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast bara i trosor, med ibland topp eller så i bara födelsedressen

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 men använder bara 1 eller 2 beroende på..

23. Hur många län har du bott i? 2..

24. Vilka städer har du bott i? Luleå, Piteå och nu Umeå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på vart jag befinner mig..och vilken årstid

26. Är du social? Jag är sjukt social och sällskapssjuk..

27. Vilken är din favoritglass? Oj, jag älskar glass..är däremot ingen jättetjusare av isglass.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Beror på vilket humör man är på..

29. Tycker du om kinamat? Oj vad gott!

30. Tycker du om kaffe? Arå, med 60/40 mjölk :P

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk till min rågflinge/fiberhavregrynsgröt tillsammans med mosad banan och kanel, goá grejer!

32. Sover du på någon särskild sida? Det kvittar nog..

33. Kan du spela poker? Spelar knappt kort, för jag HATAR att för förlora...eller så fuskar jag..

34. Tycker du om att mysa/kela? Vad tror du själv?

35. Är du en beroendemänniska? Klart jag är..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, en tjej i min paralellklass på högstadiet som också snart är sjuksyrra.

37. Vill du ha barn? Klart jag vill, men först ut och resa..

38. Kan du några andra språk än svenska? Kan och kan..har väl snarare kunnat..minnet sviker en med åren.. Har läst Spanska, tyska och så engeska..

39. Har du någonsin åkt ambulans?Åkt har jag gjort, då jag har gjort praktik på ambulansen. Men inte för att jag eller någon jag känner har gjort illa sig...

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Just nu så sparas de mesta pengarna till min kommande Asienresa, men annars spenderar jag gärna pengar på saker jag vill ha och behöver..

42. Äger du dyrbara smycken? Nåt halsband från Efva Attling och några guldringar äger jag, men inte dyrare än så..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Försöker följa bla Greys anatomy och Desperate housewives då jag inte är på jobbet.

44. Kan du rulla med tungan? Njä

45. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nog vara Wallman, hon är klockren!

46. Sover du med gosedjur? Nix, däremot har jag Sigge ihoprullad i armhålan. Sen har jag ju Jan vid min sida, han är som ett stort gossedjur :P

47. Vad har du för ringsignal? Kommer inte ihåg, brukar byta

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Säkert nån stans i mammas gömmor.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina sängkläder som jag ligger i, sen min morgonrock, fåtölj, gardiner och plasthinken nedanför sängen som jag legat och spottat slem i inatt..mysigt värre.

1 kommentar:

J sa...

Hehe den där listan har jag också :P ;) Tänk vad uttråkad man är då man fyller i sånna!! Gör det ofta iofs men :)