onsdag 26 mars 2008

Lugnet själv


Då var arbetsdagen slut och man är hemma och har ätit middag och tagit en dusch. Ikväll är det inte många knop som gäller, ska lägga mig i soffan och se tv, tror till och med att det är Greys på tv lite senare. Men först ska jag kolla om jag kommit in på kursen jag sökt. Satt förra veckan då jag jobbade natt och kollade på utbildningar och kurser och hittade "Omvårdnad vid akutsjukvård" eller nåt i den stilen som jag skickade in en sen anmälan till. Den är på distans 50% i 10 veckor med start på måndag så jag går bara och väntar och väntar på besked om jag får gå den eller ej. Skulle vara bra att veta så man vet med schemat och så på jobbet. Är grymt sugen på att plugga faktiskt!


Nu väntar soffan..blir ingen träning idag för jag känner av min hals lite så jag tar mig en vilodag idag, var duktig igår då jag var på lunchpass o torrjuckade lite på afropower dance innan det sen bar av till jobbet. Blir eventuellt ett lunchpass imorgon innan jobbet om halsen känns bra.


Hipp hipp!

Inga kommentarer: