måndag 3 mars 2008

Bubbel och dagen-efter-pizza

Då var det söndag då och helgen är över. Gårdagen var riktigt trevlig fram till utgången på Rex. Startade kvällen med middag här hos oss, tacos stod på menyn. Jag och Malin var kockar och förfestens värdinnor till tåget drog vidare. Hemma hos oss satt vi och drack lite vin och kollade in klipp med Björn Gustavsson från bla melodifestivalen och parlamentet, vilken kille!
Därefter hängde jag och Henke med till berghem på fest hos Martin, riktigt trevligt. Efter det vart det Rex, ingen höjdare alls! Musiken var riktigt usel och det var tjockt med folk, träffade Micke Niska som jag inte sett sedan i sommar, vilket trevligt återseende!
Vi gick innan stängning med siktet mot Max :P Käkade och delade en taxi hem till nydala. Pigg som en lärka var jag då vi kom hem, inte konstigt eftersom jag jobbat 3 nätter innan.

Tanken var väl idag att hinna se en liten bit av vasaloppet som gick av stapeln där nere i söder, men ack vad jag misstog mig. Kl 13 tittade Malin in i sovrummet för att väcka mig till liv.

Bakishäng framför repriser på tvn, sen vart det bakispizza på Ängen med en massa kompisar. Sen vart det iksu och bubbelpoolen, sköönt!

Avslutade kvällen med rostade mackor och o´boy framför några vänneravsnitt hos Tobbe & Stefan.

Nu väntar sängen! Ledig till tisdag. Imorgonkväll blir det fysgympa på iksu. Känner redan hur svetten lackar.

Sov gott!

Inga kommentarer: