måndag 7 april 2008

4 liter popcorn o en 75a cola

Har just varit på bio och sett 27 dresses med Hanna och Lisa. Riktigt bra faktiskt. Jag och Hanna delade på en bautameny med popcorn, varma chips och två 75or (!!!) coca cola, jädrar vilken fräs det vart i blåsan, höll nästan på att skjuta sönder porslinet i toaletten när jag kom hem. Tror colan där gick rakt genom kroppen, stod med flätade ben och försökte låsa upp ytterporten innan jag till slut kom in och sprang på klo, känner mig som en helt ny människa nu! Kommer väl skita popcorn en vecka nu efter kvällens intag, för det var fasen inte en liten rackare vi fick + alla varma chips. I´m rollin´!!


Nästa gång det bär av på bio finns det två alternativ..


...mindre meny eller en pants med en 7a inlägg från jobbet!


Sov gott allesammans, nu väntar sängen! Imorgon är en ledig dag och då blir det fortsatt träning inför vårruset, hoppas vädret bara är bättre så man slipper traska runt i snöslask!
Ungefär sizen vi klämde i oss ikväll..fibrer fibrer fibrer..kan man iaf försöka intala sig..run ran run tomorrow! :P

1 kommentar:

Äjjs sa...

Tjena Anna=)

Kul att läsa din blogg!=) Jag har också sett den filmen, tyckte att den var riktigt bra! Hoppas allt är bra med dig! kramkram / Åsa