lördag 19 april 2008

Avslutningsfest

Dagens matcher gick sådär, började dagen med en förlust mor kardiologen, grr! Sen så vart det vinst i den sista metchen mot IVA, kändes grymt bra! Helt klart det roligaste matchen! Gjorde ju till o med mål, haha! ;D


Nu har vi fest här hos oss, jag och mina systrar håller på att ladda upp inför en kväll på schlagerklubben, kommer bli riktigt kul! Korkade upp kl 16 så man är väl lite igång nu ändå. Eller ska jag vara ärlig så hade jag med mig en cider i min vattenflaska som jag drack innan andra matchen. Tänkte att när man spelar kubb i fyllan så spelar man ju 100 gånger bättre...tänkte att det kunde vara samma med innebandy, och jajjemän, gjorde ju till och med det sista målet så vi vann! Dock kom vi sist i gruppen men det spelar ingen roll, vi fick iaf pris för bästa klädsel! Pris: ett par sockar! Yeah! Får ladda till nästa års cup så vi tar hem hela skiten.

Här kommer lite bilder från cupens två dagar!



Ha en trevlig kväll, för det ska vi ha!!














Min matchtröja! Designer Anna Åström!

Inga kommentarer: