lördag 5 april 2008

Spakdag

Känner mig halvspak idag. Vakna kl 14 av att en viss liten hårig rackare började leka med mina fötter..sen var det kört att sova nå mer. Sen vart det en dogwalk med siggeman. Tog mig faktiskt ut på en springartur före middan, som avslutades på ica för lite handling. Nu är middagen uppäten och en varm dusch väntar. Malins syster med familj är här så det är full rulle här för en gång skull, kul med lite liv och rörelse :D


Drömde här om natten att Alex på jobbet var gravid, fick sen veta imorse att hon faktiskt är det, lite läskigt att det var en sanndröm..hon kommer bli världens sötaste mamma. Ser fram emot att få se lilla hon med en jättemage :>


Nu väntar en dusch, sen ska jag göra mig klar och kila över till Lisa och hälsa på på hennes fest. Sen blir det att tillbringa natten på jobbet tillsammans med Ingela och Lars. Hoppas på att slippa onda schnuppar och katetrar denna natt..håller tummarna för en bra natt inatt, känner mig halvseg och spak.


Hej hopp!

1 kommentar:

Lill-donten sa...

ahh, vad söt du är - lilla jag med jättamage :)

Kram