onsdag 2 april 2008

Stånk o stön


Var helt knäckt imorse, jan hade försökt få liv i mig sen kl 9 då min klocka ringde men jag kunde inte röra en fena, 11 fick jag halvt liv i mig själv..har dygnet lite halvt åt skogen sen nattjobber tidigare i veckan, brukar inte ha så svårt att komma ikapp igen men nu var jag helt död, fastän jag sov bra igår då jag vakade av.


Har just oljat in båda ek-borden och köksstolarna så nu väntar en löptur i det fina vädret innan det blir hem och laga hemmagjord pizza. Sen är det iksu och body pump som gäller. Måste ju börja löpträna nu lite, ska springa Vårruset med jobbet 27 maj. Har dragit ihop 6 pers från avd som ska bilda ett lag så det är bäst att träna så man inte hamnar längst bak av oss ;P Kondisen är Inte på topp just nu! Men det ska man väl kunna ändra på. Innebandycupen börjar ju nalkas också...så nu jäklar!


Klart slut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ikväll blir det mer stånk och stön med Aerobox på USM. Nu ska vi köra hårt. HIHI. Kram