tisdag 22 april 2008

Vid liv igen..

Tisdag betyder ju snart fredag. Och fredag betyder nattjobbarhelg..! Känns väl sådär halvkul, dock jobbar jag med Kajsa så det känns bra iaf ;P

Hade ju som sagt en tung dag i söndags men kände mig nästan som en ny människa igår då jag steg upp. Har ju varit kanonväder flera dagar nu så då blir man extra pigg så klockan ringder. Man njuter riktigt av att få ta en prommis till jobbet, även om klockan bara är 5.50!

Jobbade kväll igår, gick riktigt bra, var jättelugnt! Har även jobbar dag idag, en lugn dag.

Blev en långpromenad med Sigge då jag kom hem innan det var dags för middag. Var och handlade en sväng för imorgon hade vi tänkt premiärgrilla, har inte hunnit med det ännu så det blir imorgon! Fläskfilé med ugnsbakade paprikor, squash, lök och lite tomater, gött!

Nu väntar Step muskel med Hanna! Bäst att klä sig och bege sig så man hinner hit och få ut biljetten innan det är för sent.

Har lagt ut alla bilderna från helgens innebandycup + efterfesten på min pixbox.
http://www.pixbox.se/alb_show_id777864_page1.html

Hej hopp!

Inga kommentarer: