söndag 20 april 2008

Status Blykeps!

Oj vilken gårkväll! Körde igång bra tidigt där på eftermiddagen och höll på bra länge. Började lugnt men ju länge in på kvällen desto mer full rulle vart det! Satt och drack och hade trevligt medan Leiv och Jens spelade gitarr och sjöng. Åkte in till Schlagerklubben vid 20-tiden för att äta buffé, och vilken buffé...torra kycklingfileér utan sås och med potatissallad och halvkall potatisgratäng. Inte ens nåt grönt till. Deff inte värt 195 pix! Men kul var det! Är inte i status att skriva en lång novell här på bloggen idag med tanke på det rikliga alkoholintaget igår men jag lägger istället ut lite bilder..


Kan säga så här att jag och hinken..vi var väldigt goda vänner vid hemkomst inatt! Hade glömt nycklarna i Kajsas väska så jag fick först o främst knacka liv i jan innan jag tog mig in i lägenheten. Vaknade med solen rätt i ansiktet imorse, låg i precis samma ställning som när jag slocknade inatt. Det ska dröja lääänge innan jag ska inta alkohol idag, fy tusan!

Har inte gjort myckety idag. Låg ute på en filt i torrgräset i solen med lisa och hanna. Sen så vart det middagsvila 3,5 timme på sängen innan det sen vart en bakispizza från Turken! Och nu ska jag gå o vila igen tänkte jag. Fy fy fyy vilken dag!

Här kommer lite bilder! Hoppas ni alla hade lika trevligt som jag igår och att ni mått bättre än jag idag.


Sångstund med Jens, Carro och Hanna, vilken trio!


Lisa och Pernilla..

Carro, Pernilla och Elin har just klämt en förfärlig buffé..

Kardiologen som förövrigt tog hem bucklan i cupen hade också letat sig till schlagerklubben! Här har vi "Jokkmokkar´n" tillsammans med Katarina.

Bacardy breezer...



--


Trion som avrundade kvällen i baren med en 6a "gul/röd" drink...(denna drink som jag sedan dagen efter blev påmind att jag köpt och druckit) Om inte annat syntes det på kontoutdraget att vi haft en trevlig kväll ;P
Nu väntar sängen, jobbar kväll imorgon, tack o lov! Vet inte annars hur jag hade tagit mig upp.

Inga kommentarer: