tisdag 15 april 2008

Bonde söker fru!


Har fått finbesök av min käre bror från pitstan, han och Janne sitter i soffan och dricker varsin öl och roar sig med boken "Ursäkta, vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?" Det var en liten present till min käre bror, sist han fick nåt av mig så fick han en finfin tidning med halvnäcka 60+ damer...haha. Så när jag nu sa att jag hade en present till han så var hans kommentar "Nej! inge mer tantsnusk!" Vad har folk för tankar om mig egentligen?

Lantisens kommentar: "Får jag lov, eller ska vi dansa först?"

Vart hemmagjord pizza till middag, alltid lika gott! Har varit förbi och kollat in våran blivande lägenet...hjälp! vilka tapeter, det blir då omtapetsering det är ett som är säkert! Nya fina skåpluckor och disk,-och tvättmaskin blir däremot kanon! Ligger som en strandad val i soffan och lyssnar på grabbarnas dåliga skämt :P Livet är bra roligt ibland och vissa är mer lättroade än andra :)

Nu blir det lite tv-titt innan sänggång!
Klart slut!

Inga kommentarer: