torsdag 24 april 2008

Heldag ute i solen

Vilket väder det har varit även idag! Vaknade strax före 10, steg upp och gjorde mig en gröt som jag satt ute och åt på altanen i solen. Sen har jag legat ute hela dagen i solen. Jocke kom förbi en sväng så vi var på en hundpromenix med Sigge och Wilma, sen en snabbvisit till han för att spana in hans nya lägga, väldigt fin! Sen tillbaka på filten igen på altan. Känner att det börjar hetta i mitt ansikte..kommer väl se ut som en kräfta imorgon, men det bjuder jag på.

Nu väntar grillning igen, men denna gång blir det hamburgare, sen är det daimtårta hos familjen Wallman/Nordin, för Hanna fyller år imorgon! Tur nog tar hon sitt ansvar och bjussar på fika...min tur nästa gång då antar jag? Men det blir inte förrän midsommarhelgen..

Nu är grillen påtuttad och klyftisarna i ugnen, så nu väntar uppdukning.

Hej svejs!


Ps. Ha den äran gamle Dr Mukka, hoppas du har en bra födelsedag! ;P

Festade till det med en Puck i solen, på min förfärligt gräsliga filt som syns i bakgrunden, haha!

Inga kommentarer: