onsdag 24 september 2008

Badad, klippt och packad.

då var man snart inne på sin tredje och sista natt på jobbet. Känns skönt, hoppas på en lugnare natt än föregående, fy säger jag. Saker hela tiden, även om Kajsa fick nästan alla jourfall så fick vi hjälpas åt att ta emot och prata in.



Nu är middagen förtären och Sigge klippt, badad och packad. Imorgon åker han hem till Piteå för att vara hos mamma några veckor då jag åker bort och Janne är i jönköping på praktik. Så det kommer inte bli ett roligt avsked...usch..har nästan lite dödsångest inför resan fastän det kommer bli hur kul som helst. Kommer sakna ihjäl mig efter mina älskade älskade grabbar. Men detta är ju en sak man gör en gång i livet får jag tänka och det är inget jag ångrar att jag givit mig in på, så det kommer bli hur bra som helst! Kommer faktiskt sakna jobbet också, sjukt mycket. Men mest av allt kommer jag sakna min underbaring Janbanan.



På återseende, nu blir det mys en stund i soffan med mina go´bitar.


Liten.... ...blev stor.

Inga kommentarer: