måndag 8 september 2008

Full rulle

Idag har varit en riktigt full-rulledag. Började med att klockan ringde strax efter 9, steg då upp och åt lite frukost. Sen väntade en timmes promenad med min lilla fyrbenta hårboll. Sen hem och lämna han för att byta om till träningskläder och bege sig till Iksu på bodypump..länge sen sist så det kändes under frivändningarna.

Efter passet som jag smet 5 minuter ifrån var det snabbt hem för en dusch och sminkning innan jobbet. Hant göra mig en go´sallad bestående av bulgur, tonfisk, kikärtor, majs och tomat å grejor. Gött!


Sen blev det att hoppa på cykeln och bege sig till jobbet. Och där har det varit saker att göra hela tiden, hant knappt få i mig nåt att äta. Men nu är jag äntligen hemma..





Nu väntar sängen! Jobbar kväll imorgon också så imorgonbitti väntar även då en timmes morgonpromenad med doggelito sen hade jag tänkt mig till Iksu för att tomjucka lite på Afropower dance och därefter Corepass. Hurry hurry





På torsdagkväll skall jag och Hanna till Cajsa W på jobbet som fick en liten Theodor i juni. Ska hälsa på henne för att ta en fika och nypa i små babykinder ;P Får väl se om hon har någon liten krabat kvar när vi åker där ifrån, kanske tar med mig go´biten hem :P



NU väntar sängen!

Inga kommentarer: