torsdag 11 september 2008

Förstår inte..

..hur jag kan vara trött efter 10 timmars god nattsömn. Vaknade 11 imorse och har ändå bara gått omkring som ett vrak hela dagen. Janne hade sovmorgon, vilket är ovanligt så detvar mysigt att vakna upp intill han för en gång skull ;P

Insåg då vi öppnade kylen igårkväll att det ekade tomt, så det första vi fick börja dagen med var att cykla iväg och handla. Vart en go´sallad till frunch idag också, skulle kunna äta det varje dag.

Sen har jag inte gjort ett jota mer än att lisa kom förbi med hundarna, så vi surrade en stund och sen har jag suttit här på min pilatesboll och läst på om Kina inför resan. Har lite idéer som jag måste ta med mina bortresta reskompisar.

Nu väntar soffan en liten stund för sen tänkte jag ta mig iväg på Afro 45 minuter innan det är middag och dags för besöket hos Cajsa och lille Theodor.

På återseende.

Inga kommentarer: