torsdag 25 september 2008

Utmaningen utförd, mammaCarro!

5 saker i min frys

-Köttfärs
-Filbullan
-Wookgrönsaker
-Bröd
-Isklabbar


5 saker i min garderob

-Underkläder
-Jeans
-Stödstrumpor (randiga i olika färger:) www.phanemedic.com (kolla in vettja!)
-Linnen av olika typer och kulörer
-"Friends"-boxen 10 säsonger och tavlor som står där sedan vi flyttade som jag inte orkat ta reda på


5 saker i min väska

-Mitt sköterskepasserkort till jobbet
-Pluskan (plånboken)
-Läppglans
-En Tavegyltablett som råkat komma med hem från jobbet
-Min egenhändigt designade almanacka (http://personligalmanacka.paulanders.com/)

5 saker i mitt badrumsskåp

-Sminkborttagning
-Nagelknippsare
-Pilgrimörhängen
-En tom topzburk
-En gammal blå tandborste som bäst-före-datumet gått ut...

5 saker i min bil
-Har ingen bil för tillfället..Men i min cykelkorg ligger det ett gammalt kolapapper och runt cykelstyret sitter ett patient-Id-band för att jag ska hitta rätt på den utanför jobbet :P

Inga kommentarer: