lördag 27 september 2008

Näst sista...

..arbetspasset avklarat. Har varit en toklugn kväll med mycket jök och pupp-snack! Romansrykten hit och svaller dit, mycket trevlig kväll vill säga. Hade 3 hela pats som skötte sig så gott som själva, härligt lättförtjänta pengar med tanke på att jag jobbat kvallövertid!

Imorgon väntar en dagstur sen är det färdigjobbar fram till 12 januari då jag är tillbaka på golvet, på våning 9! Ser faktiskt redan nu fram emot att börja jobba igen, knäpp som man är kanske.

Pratade med min bror idag och lovade att inte lägga ut några nakenbilder på folk, under min asienvistelse..gumman skulle inte bli så glad då. Så jag lovade att försöka hålla mig ifrån det...men man vet ju aldrig med mig, vips som det är ligger det ute nån liten bild eller prulle som jag lyckats gräva fram nånstans där borta i djungeln! Men jag ska verkligen försöka...jag lovar! :P

Nu väntar sängen efter en lugn kväll. Snippade förbi Wallman och Jonas efter jobbet för att se så de inte höll på med massa fuffens och de gjorde de inte heller, tuur! Så nu ska jag krypa ner under täcket, får man se när gubben kommer hem ikväll, han sitter väl hos Matthias och ser nån prulle och smygR så det står härliga tider till, haha! Visst är livet roligt ibland? :)

Dröm sött, gott folk..!

1 kommentar:

Lisa sa...

SLS... =)jag fick en annan benämning av min mamma när jag bodde hemma. SSL.. Slö, slapp och likgiltig :)