torsdag 25 september 2008

Nätterna avklarade

Har lärt mig nu att man inte ska klaga...aldrig är man nöjd. Igårnatt bara droppade det in jourfall hela natten, och inatt har det varit heldött, har inte rikgt i telefonen en enda gång..var tvungen att kolla så den verkligen funkade. Har varit 3 sköterskor och en undersköterska inatt på 10 patienter, de ni gott folk kallas bra bemanning! (för en gång skull).

Nu har jag precis varit till bussen och lämnat av Sigge för avfärd till Piteå. Så nu ser jag honom inte förrän 9e Januari, var en tåren i ögat som jag sa "hejdå gubben, vi ses i januari...." Kommer bli toppen utomlands och sen kommer jag ju inte hitta på nåt sånt här igen, då har jag gjort bort mitt roliga. Då blir det jobba som gäller och det är roligt ;P

Nu ska jag bege mig på promenad med Hanna ner till stan för att möta upp Sofia. Blir en liten stadsvandring i det fina vädret, för att göra bort de absolut sista (vad jag nu vet iaf) inköpen inför nästa vecka.

På återseende senare, nu väntar duschen!

Tjipp!

Inga kommentarer: