lördag 6 september 2008

Kvällens aktivitet: sköterskefest


Nu var det dåligt uppdaterat här några dagar. Har som sagt jobbat natt och har inte orkar sitta vid datorn.

Igårkväll vart en lugn kväll hemma här hos oss. Hanna och Jonas kom förbi och åt middag med oss och såg "Old school". En lugn kväll för att istället ladda för kvälens festligheter.


Ikväll är vi 6-7 sköterskor från jobbet som dragit ihop en liten fest hos Kajsa. På schemat står middag, vin vin och vin, sällskapsspel och sen avslutas kvällen på schlagerklubben inne i stan. Kommer bli hur trevligt som helst om jag får gissa ;P Denna gång ska jag inte glömma kameran hos Hanna. Så förhoppningsvis kommer det ut lite knasbilder här imorgoneftermiddag då man kvicknat till. Janne ska på polisfest med de nya studeterna, så det blir utgång för oss både kväll.


Nu ska jag göra mig klar inna Hanna kommer och hämtar mig. Har just kommit ut ur duschen efter en morgonpromenad upp på Bränntberget, viktigt skönt och fint väder dessutom. Har suttit där uppe tillsammans med Sigge och tittat på den fina utsikten, Härligt!


NU göra mig iordning.


Klart slut!

Inga kommentarer: