måndag 29 september 2008

Sommar, sommar och sol..eller?

Första dagen på mina 15 veckors semester...om exakt...ja en himla massa dagar (dålig i matte!) är jag tillbaka på golvet på medicin 1, fram till dess kommer bli ett stor, STORT äventyr!

Tänkte inte rapa upp så mycket trams just nu utan göra mig klar för en tripp ner till stan. Ska på gravidluch med massa fd gravida (nu mammalediga) fruntimmer från jobbet, plus jag, Hanna och Sofia ogravida. Skall bli riktigt trevligt att få se alla igen plus deras små söta avkommor.

Lev och må så länge så får vi väl se om jag sätter mig och skriver något ikväll. Hela dagen är iaf inplanerad. Nu gravidlunch, sen utbildning på jobbet, därefter innebandy med landstingssnubbarna på landstingshuset och sen direkt till Anna och Niklas för lite parmiddag. Jag blir alldeles matt då jag tänker på allt, bäst att ta en sak i sänder...toaletten nästa!

Hej hopp!

Inga kommentarer: