söndag 21 september 2008

Oops I did it again..

...nu har jag varit dålig på sistone på att uppdatera här...igen! Skärpning jag lovar.
Sist jag skrev skulle jag och Hanna och hälsa på Kajsa och Gustav och deras lilla Theodor, vilken pudding säger jag bara! Liten och naggande go :)


Har gjort lite av varje sedan dess eftersom det var 1½ vecka sen jag skrev här sist...tror jag.


Ikväll har jag och Jan iaf varit in till stan och käkat och sen har vi varit på bio och sett "Patrik 1,5"..starkt rekommenderad, rolig med samtidigt ett bra budskap!

Träffade fru och herr Dorsch/Pettersson utanför bion, tror det var nån klant som bommat att boka biljetterna rätt så de blev tyvärr utan.


Nu är vi iaf äntligen hemma igen, en glad (och pinkstinkande) Sigge mötte oss vid dörren. Imorgonkväll blir det ett bad för honom för imorgonförmiddag kommer mamsen och Håkan hit på besök för att säga hejdå innan jag åker till asien.


Nu väntar sängen för två trötta själar. Däckade på soffan i eftermiddag då jag kom hem från jobbet. Har varit toklugnt på avd igårkväll och idag men var ändå sjukt trött då jag kom hem. Äntligen ledig och sovmorgon imorgon, det behöver jag. Hinner man mysa lite med gubbarna också, blir inte så mycket av den varan på vardagsmornarna.

Jobbar natt mån-onsd nu till veckab som kommer och sen lörd.kväll och sönd.dag (kvallpass) sen har jag jobbat klart innan resan.


Åker om 11 dagar!! Shit vad det börjar närma sig nu! Semester semester semester och soool!!
Nu sängen! God natt gott folk!

Inga kommentarer: