lördag 4 oktober 2008

Dag 2 avklarad..typ bara 100 kvar..

Ja da var man tillbaka efter en vad det kanns varit en lang dag. Lunchen som vi idag at vart pa ett kinesiskt McDonald..kan tanka mig att det var nat liknande, kaos iaf med folk overallt. Vart lite stressigt nar vi stod i kon och skulle bestalla sa det slutade med att jag fick en stor portion ris och en skal med slemmiga, acklinga kycklingkadaver typ, kunde inte tro det var kyckling iaf. Currysas till...sa det vart sas och ris, ingen hojdare precis. Kommer det fortsatta sahar kommer vi att ha tappat 10 pannor var innan hemkomst, haha.

Nu har vi iaf kommit tillbaka fran varan tur, har namligen varit uppe till Peak (nanting..jag och namn=) iaf sa sag vi ut over heeela, och da menar jag HELA HK, alla hoga skyskrapor var tanda i massa lika farger, riktigt riktigt vackert, men dock helt sjukt vad hojdradd jag var...holl mig fran kanten sa de andra fick ta alla fina kort for ja vagade inte ga fram till racket, haha. Bilder kommer senare.

Imorgon skall vi upp tidigt for vi ska leta ratt pa filippinska ambassaden for att fraga lite om resan dit, har fatt lite olika direktiv sa vi tankte att vi beger oss dit och hor vad de sager, for sen tankte vi boka flybiljetten. Mandag blir avresedag dit som det ser ut nu. Hoppas pa ett fint plan jag som ar flygradd for annars lar man ju skita i flygstolen!!

Nu ska jag kila ivag och ta en berhovlig dusch, man ar ingen frasch pingla i detta tropiska varme vill jag lova!
Som jag saknar min gubbe ma jag saga, finns inte ord!

Hej pa er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Sorry jag missade dig på MSN. Exet jobbar för Cathay pacific, och det är tydligen bland världens finaste flygbolag - så då är det ingen ruckel till plan ni åker med ifall ni bokar med dom ;)

Kram Alexandra

Anonym sa...

Hej Anna.

Det är lugnt. Sluta sakna gubben du. Han är bara polis! :)

/Brorsan