söndag 12 oktober 2008

Olidlig hetta, bad bad bad och volleyball

Godagens pa er dar hemma! Allt val med er? Hoppas ni myser pa dar i hostmorkret. Har hort rykter om sno uppe i pite forra veckan, stammer det?

Har har vi det fortsatt bara bra. Igar var vi ute med en liten privat bat pa snorkling i 3 timmar. Snorklade bla vid ett gammalt (ackligt) japanskt skepp som legat pa botten sedan 1943 (ungefar), var inget vidare de dar, bara obehagligt att se massa ackliga saker under vattnet. Har kommit fram till att jag haller mig helst pa land, sa Anna och Melissa far ta sitt dykcert sjalva, ar inget jag har anvandning for sen nan gang. Tycker inte det ar vart modan att plaga sig igenom en engelsk asba bok pa 500 sidor nar jag inte riktigt ar 100 om jag verkligen vill dyka. Tror jag haller mig och trivs bst pa land, faktiskt. Sa nu lilla mamma behover du inte vara orolig over att jag ska halla pa att dyka och ha mig =)

Idag har vi inte gjort sa mycket alls, tror hettan varit som varst idag, 36 grader i skuggan pa varan veranda. Galler verkligen att halla i sig vatten har borta, tycker man gor inte annat an att dricker, svettas och pinkar. Vilka hobbys man har!

Ikvall har jag forhoppningar att fa en liten msn-dejt med min lilla gubbe dar hemma, ringde han en snabbis i fredagskvall fran Melissas mob, men det vart bara minuter. De har inga telefoner mn kan ringa fran har pa on sa darfor blir det inte manga samtal under denna o-vistelse.

Har just varit och spelat volleyboll har i den olidliga hetta tillsammans med ett gang ortsbor, riktigt kul var det, men man blir ju saa matt i varmen.

Nu ska jag kila och se var de andra har for sig. Kanske updaterar med lite bilder ikvall da jag eventuellt (hoppas hoppas hoppas) har dejt har med min Jan =)

Hej sa lange.

Inga kommentarer: