söndag 26 oktober 2008

Pa resande fot igen

Nu har vi tagit oss till Cebu med morgonens snabbfarja sa nu sitter vi har pa det gigantiska kopcentret och internetar. Jag Anna och Melissa har varit runt en vanda och inforskaffat oss massa nodvandigheter infor surfen. Bikini och solbrillor hittade jag mig, sa nu ar jag redo igen for sol och salta kallsupar!

Har inte sa mycket mer att fortalja just nu, skall ga och ata lite middag pa en stund, sen skall vi forsoka hitta oss nagonstans att overnatta for imorgon eftermiddag flyger vi till Indonesien!

Pa aterseende!

Ps. Snart ar det jul, hoppas ni inte glommer bort att kopa mig massa fina julklappar till mig, annars gar det aven bra med en slant pa kontot :) LOOON IMORGON!! Haleluja! Ds.

Klart slut fran Cebu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Allt är väl här hemma. Idag är det en fin höstdag med sol och ca 9 grader varmt. Riktigt härligt. Skall kolla upp biljetterna till Skeå och med de andra. Biljetterna verkar ha gå åt som smör i solsken så jag hoppas att det finns några kvar.

Ett par stickade sockar bör nog kunna gå att ordna. Vad har du för sockstorlek?

Kram Sofia